MARKEDSFØRING & TIMELAPSE i BYGGEBRANCHEN
ET STÆRKT MARKETING VÆRKTØJ TIL DAGENS BYGGERI
FÅ GODT MATERIALE TIL MARKEDSFØRING AF BYGGEPROJEKTER
LAD FOLK FØLGE MED I PROJEKTET
Markedsføring af byggeprojekter er ofte et afgørende element i byggeprocessen for dagens byggeri. Det skal måske være med til at sælge eller udleje projektets lejligheder, sælge det samlede byggeprojekt til investorer eller være en del af den interne markedsføring overfor firmaets medarbejdere i takt med, at det nye domicil færdiggøres.
I en verden, hvor tid er penge, forvandler vi måneder af byggeprocessen til minutters magisk fremvisning. Vores avancerede timelapse-løsninger giver dig ikke kun et fængslende overblik over dit byggeprojekt; det skaber også en unik og effektfuld markedsføringsstrategi, der kan engagere dine kunder og investorer. Udforsk vores hjemmeside og opdag, hvordan vi kan gøre dagens byggeri og din næste byggevision til en mindeværdig, visuel oplevelse. Læs artikel om markedsføring af byggeprojekter.
Her er en aktuel timelapse case
Eksempler på færdige film
Vejdirektoratet
Ny cykelsti ved Hvidkilde Gods på Sydfyn
Balder – Green Hills
294 nybyggede leje lejligheder i Solrød Strand
Tune Kirke
Renovering af kirkens tag
Live link til markedsføring af et byggeprojekt i Aalborg
Nedenfor er et link til et eksempel på markedsføring af dagens byggeri i form af et byggeprojekt hos Søren Enggaard på Eternit grunden i Aalborg. Du kan prøve at zoome, se byggestadiet på forskellige tidspunkter og meget mere. Du kan inkludere billederne fra dine timelapse kameraer på website eller jeres intranet.
I toppen og bunden af billedet er der to navigationsværktøjer. Prøv dem og se mulighederne – eller book en personlig gennemgang.
Følg et aktuelt byggeri online
SIGNAfilm arbejder med mange forskellige kunder inden for byggebranchen, og vi har hele tiden mere end 100 special timelapse kameraer i aktion, som giver bedre resultater end med andre løsninger. Mens timelapse projektet står på, har du mulighed for at få adgang til et interface med dine timelapse kameraer, som vi stiller til rådighed for dig.
Det betyder, at du får meget mere end blot en film, der følger processen. Du får et stærkt værktøj, som bidrager til dit overblik på byggepladsen og samtidig giver dig mulighed for at optimere dine processer.
Med vores timelapse løsninger til visuel dokumentation kan du:
- zoome ind i billedet for at se detaljer på din byggeplads (scroll med mus)
- se før/efter – f.eks. hvad er der sket den sidste uge (before/after fanen og skift tiden i bunden)
- foretage panorering i billedet (panoramic fanen)
Prøv dig frem ved at klikke på billedet ovenfor.
Vores erfaring med konstant mere end 100 opstillede specialudviklede timelapse kameraer, gør vores løsning til den bedste inden for timelapse på en byggeplads.
I en digital tidsalder er brugen af sociale medier og et aktivt website mere vigtige end nogensinde for at markedsføre dit byggeprojekt. Sociale medier tilbyder en direkte kanal til din målgruppe, hvor du kan dele opdateringer, billeder og videoer, der illustrerer dit projekts fremgang og højdepunkter. Og fra SIGNA timelapse teknologien får du adgang til opdaterede billeder og små timelapse videoer, som hurtigt kan integreres i din online kommunikation. Læs om, hvorfor markedsføring og kommunikation omkring byggeprojekter skal inkluderes i udbudsmaterialet.
Et aktivt website fungerer som dit projekts base online, der tilbyder dybdegående information, kontaktmuligheder og en platform for interaktiv kommunikation med interessenter. Sammen skaber disse værktøjer en dynamisk og engagerende markedsføringsstrategi, der kan øge synligheden og interessen for dit byggeprojekt. Hos SIGNAfilm kan vi bistå med at integrere disse essentielle elementer i din markedsføringsplan, så dit byggeprojekt får den opmærksomhed, det fortjener.
Læs artikel om markedsføring af byggeprojekter.